Новомосковці стали менше звертатися до міської влади

У Новомомосковській міській раді підбили підсумки роботи зі зверненнями громадян протягом 2017 року.

Відповідне рішення виконкому оприлюднене на офіційному сайті міськради.

Протягом 2017 року до виконкому надійшло 1737 звернень від громадян міста, що на 18,9% менше, ніж у 2016 році (2142 звернення). До керівництва виконкому звернулось 253 громадянина (проти 283 в 2016 році) або 14,6 % від загальної кількості заявників.

У 2016 році новомосковці стали частіше звертатися зі своїми проблемами до вищих інстанцій. Так, до виконкому у минулому році надійшло:

  • від органів влади вищого рівня 78 звернень громадян (4,4% від загальної кількості), проти 67 у 2016 році;
  • від «Контакт-центру «Гаряча лінія облдержадміністрації» - 587 звернень, що на 11,8% більше в порівнянні з 2016 роком (2016р.-518);
  • від державної установи «Урядовий контактний центр» (далі - УКЦ) - 566 звернень, що на 13,2% менше в порівнянні з минулим роком (2016 р. – 652).

Найчастіше новомосковці порушували у своїх зверненнях питання комунального господарства – 509 (29,3% від загальної кількості), соціального захисту – 409 (23,5% ), житлової політики – 150 (8,6%); діяльності органів місцевого самоврядування – 111 (6,4%).

За результатами розгляду звернень в 445 (25,6%) випадках питання було вирішено позитивно  По 942 (54,2%) зверненнях було надано роз’яснення. Відмовлено у задоволенні 58 (3,3%) звернень. Ще 278 (16,0%) звернень залишаються на розгляді або довготривалому контролі, а 14 (0,8%) переадресовані для подальшого розгляду до інших інстанцій.