В енергоофісі YASNO повідомляють про 5 сучасних рішень в питанні обслуговування абонентів
В листопаді після реконструкції відкрився сучасний енергоофіс YASNO в інноваційному форматі. В компанії прагнуть обслуговувати клієнтів за європейським зразком, піклуючись про їхній час та комфорт.
В енергоофісі з’явились сервіси, які допоможуть клієнтам вирішити питання з електропостачання за лічені хвилини.
Про це повідомили в прес службі підприємства.
Що саме пропонують:
1. Термінали самообслуговування, через які можна передати показання електролічильника. Це альтернативне рішення для клієнтів, які не користуються онлайн-сервісами, а звикли на початку кожного місяця звертатися до постачальника особисто. Через термінал самообслуговування потрібно просто занести свої дані: адресу, номер особового рахунку та показання. Ці дані потраплять до єдиної бази і в подальшому клієнт отримає точні нарахування за спожиту електроенергію.
2. Зона експрес-обслуговування. Тут можна отримати швидку консультацію без черги – щодо поточних тарифів, передачі показань лічильника, сплати за електроенергію. Адміністратори на рецепції допоможуть зареєструватись в системі електронної черги або скористатись терміналом самообслуговування.
3. Електронна черга. Для вирішення деяких питань, наприклад, звіряння розрахунків або переоформлення договору, клієнт може зареєструватися в електронній черзі, отримавши талон з номером. На екрані клієнт побачить свій номер та номер оператора, який надасть консультацію чи допоможе оформити документи.
4. Зона продажу енергоефективних товарів та сервісів. В енергоофісі кожен клієнт може ознайомитись з лінійкою енергоефективних рішень, що допоможуть сплачувати менше за електроенергію, бути енергетично автономним та отримувати додатковий дохід. Детальну інформацію з радістю нададуть спеціалісти YASNO.
5. Гральний куточок для дітей. Для малечі, яка прийшла з батьками, в енергоофісі є інтерактивний розвиваючий дитячий куточок.
«Ми прагнемо, аби обслуговування з постачання електроенергії було для клієнтів комфортним та якісним. Тому розвиваємо дистанційні сервіси, щоб вирішити будь-яке питання можна було за лічені хвилини. Передати показання лічильника чи отримати консультацію можна в Особистому кабінеті на сайті, на нашій сторінці у Facebook, у контакт-центрі за номером (056/050/067) 770-11-55. Ми також піклуємося про комфортні умови для клієнтів, які звертаються до нас особисто. Наразі ми відкрили перший енергоофіс в інноваційному форматі у Дніпрі за адресою пр. Слобожанський, 127Б. До середини 2020 року відкриється ще 35 енергоофісів по всій області», – сказав директор YASNO у Дніпропетровській області Юрій Федько.
Довідка
YASNO – постачальник електроенергії, рішень з енергоефективності та для електромобілів, що надає послуги для 3,5 млн українських сімей та юридичних клієнтів у Києві, Дніпропетровській та Донецькій областях. YASNO прагне забезпечити клієнтам сервіс європейського рівня та розвиває онлайн-обслуговування. Для зменшення витрат клієнтів на енергію постачальник пропонує енергоефективні набори, розумне освітлення, сонячні дахи, системи зберігання енергії, послуги енергоаудиту, енергосервісу та енергоменеджменту. Електроавтомобілісти можуть замовити в YASNO зарядні станції для встановлення вдома або в офісі та отримувати додатковий дохід.
Читайте також: Для Новомосковська, як адміністративно-територіальної одиниці, розроблять проект землеустрою