Як працюють енергоофіси електропостачальника YASNO в період воєнного стану?
Дніпро, 11 травня 2022
25 енергоофісів YASNO на Дніпропетровщині відновили очне обслуговування клієнтів. Жителі області, які не користуються дистанційними сервісами постачальника, можуть звернутися до найближчого енергоофісу та отримати консультацію спеціалістів.
Наразі енергоофіси YASNO на Дніпропетровщині, які відновили роботу, щодня відвідують у середньому 400 клієнтів. До енергоофісів можуть звертатися юридичні споживачі, а також побутові клієнти, яким необхідно оформити паперові документи. Решту питань з електропостачання жителі області мають змогу вирішити на сайті YASNO, не виходячи з дому – передати показання лічильника, сплатити за електроенергію, замовити електронний рахунок та навіть переоформити договір у зв’язку зі зміною власника житла.
Дізнатися адресу та контакти найближчого енергоофісу можна на сайті YASNO. Попередній запис на візит не потрібний, обслуговування клієнтів здійснюється у порядку живої черги. Увесь персонал енергоофісів пройшов відповідний інструктаж та знає місцерозташування найближчих укриттів, а також порядок дій на випадок повітряної тривоги.
«Із введенням воєнного стану енергоофіси YASNO деякий час працювали у віддаленому режимі. Проте ми розуміли, що є клієнти, які потребують очних консультацій та не можуть звертатися до нас через онлайн-сервіси. Тому, дотримуючись усіх вимог безпеки, ми відновили обслуговування в енергоофісах, де наші спеціалісти завжди готові допомогти», - сказав директор YASNO у Дніпропетровській області Юрій Федько.